Kreslení nových obrázků

24.10.2011 18:22

Baltík má v sobě zabudovaný editor obrázků SGP Paint - pomocí něj byly vytvořeny všechny Baltíkovské předměty v bankách. A pomocí tohoto editoru si samozřejmě i Ty můžeš Baltíkovské obrázky upravovat či si kreslit obrázky nové.  Postup tvorby nových obrázků je obdobný jako v programu Malování - máš k dispozici jednoduché nástroje, pomocí nichž vytváříš vše nové.

Prostuduj si přiložený návod a splň úkoly z úkolníčku.

Kreslení předmětů -  textový návod

 

KRESLENÍ PŘEDMĚTŮ - VIDEONÁVOD

 

ÚKOLNÍČEK

1. Prohlédni si svůj pohádkový příběh, který jsi vytvořil v úkolníčku Skládání scén. Pokud potřebuješ, uprav některé obrázky pomocí SGP Paint.

2. Na naši emailovou adresu zsvalecprogramko@seznam.cz zašli úpravy Baltíkových obrázků nebo předměty a obrázky vlastní výroby.

3. Sestav scánu Hrad - strašidelný hrad obydlený zlým kouzelníkem. V dalších scénách (hrad.s01, hrad.s02..) budou namalovány jednotlivé komnaty hradu.

Kontakt

Vyhledávání

ÚKOLNÍČEK

1. Z banky 012 překopíruj do banky 014 Ježka. Změň barvu pozadí ježka na černou. Přimaluj mu dvě červená jablíčka.

2. Nakresli nový předmět velikosti 1 pole.

3. Nakresli nový předmět velikosti 2 a více polí.

LenčaPa © 2010 . Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode