Baltík má v sobě zabudovaný editor obrázků SGP Paint - pomocí něj byly vytvořeny všechny Baltíkovské předměty v bankách. A pomocí tohoto editoru si samozřejmě i Ty můžeš Baltíkovské obrázky upravovat či si kreslit obrázky nové. Postup tvorby nových obrázků je obdobný jako v programu Malování - máš k dispozici jednoduché nástroje, pomocí nichž vytváříš vše nové.
Prostuduj si přiložený návod a splň úkoly z úkolníčku.
Kreslení předmětů - textový návod
KRESLENÍ PŘEDMĚTŮ - VIDEONÁVOD
1. Prohlédni si svůj pohádkový příběh, který jsi vytvořil v úkolníčku Skládání scén. Pokud potřebuješ, uprav některé obrázky pomocí SGP Paint.
2. Na naši emailovou adresu zsvalecprogramko@seznam.cz zašli úpravy Baltíkových obrázků nebo předměty a obrázky vlastní výroby.
3. Sestav scánu Hrad - strašidelný hrad obydlený zlým kouzelníkem. V dalších scénách (hrad.s01, hrad.s02..) budou namalovány jednotlivé komnaty hradu.
Pc-hratky
1. Z banky 012 překopíruj do banky 014 Ježka. Změň barvu pozadí ježka na černou. Přimaluj mu dvě červená jablíčka.
2. Nakresli nový předmět velikosti 1 pole.
3. Nakresli nový předmět velikosti 2 a více polí.