ŠKOLNÍ ROK 2024/25

21.2. Scratch, Lego: programy do soutěže (Budulínek, Ninjové). Zadání zde.
 
14.2. Scratch: program Kocour a meloun - pokračování. Domácí úkol - promyslet, o čem by mohl být a jak by mohl vypadat program do soutěže v 
 
Praze (O Budulínkovi/Ninjové/volné téma - umíme už spoustu věcí ve Scratch: kreslit pozadí, vkládat postavy a ovládat jejich chůzi a řeč, 
 
programovat jednoduché bludišťové hry. Můžeme ale i poskládat postavy z Lega, naprogramovat jejich pohyb). Zkusit dokončit scénář pro meloun.
 
7.2. Scratch: výsledky Vánoční soutěže. Prohlídka vítězného programu Olympijské hry. Program Kocour a meloun - začátek (první dva body). 
 
24.1. Lego Essential Spike - Dobroružná výprava - polární skútr
 
17.1. Scratch: dokončení programu Bludiště (průchod černou barvou a obtížnější varianty vymysli za DÚ). 
 
10.1. Scratch: dokončení programu Brouk. Příprava na hru Bludiště (kreslení scény a postav).
 
6.12, 13.12: zimní příběh - skupinová práce
 
29.11. Scratch: zimní příběh - skupinová práce
 
22.11. Scratch: zimní příběh - skupinová práce 
 
15.11. Seznámení s robotickými hračkami: Lego Essential, CuteBot, Intelino train
 
8.11. Scratch: dokončení Halloweenu - reakce tlačítek. Zadání Brouk - program ZDE. DÚ: přidej dle zadání blesky. 
 
1.11. Scratch: Halloween - import scény, postav a jejich kostýmů, příprava tlačítek. Program zde
 
25. 10. Programátorská noc - Scratch: Bludiště. Zadání zde, program zde.
 
18.10. Scratch - Kocour a netopýr. Zadání zde, program zde.
 
11.10. Scratch - pracujeme podle návodu. Hra Ping-pong. Program ZDE
 
4.10. Scratch.mit.edu: registrace, přihlášení, prohlídka prostředí, prohlídka příkazů.
Program Okolo: dopředu 280, otočka 90, dopředu 260, otočka 90 - to celé 2x.
Program Animuj jméno: práce podle návodu - pozadí, změna barvy písmene, rotace písmene, změna velikosti písmene. Program ZDE.
 

LenčaPa © 2010 . Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode