ŠKOLNÍ ROK 2024/25
21.2. Scratch, Lego: programy do soutěže (Budulínek, Ninjové).
Zadání zde.
14.2. Scratch: program Kocour a meloun -
pokračování. Domácí úkol - promyslet, o čem by mohl být a jak by mohl vypadat program do soutěže v
Praze (O Budulínkovi/Ninjové/volné téma - umíme už spoustu věcí ve Scratch: kreslit pozadí, vkládat postavy a ovládat jejich chůzi a řeč,
programovat jednoduché bludišťové hry. Můžeme ale i poskládat postavy z Lega, naprogramovat jejich pohyb). Zkusit dokončit scénář pro meloun.
17.1. Scratch: dokončení programu
Bludiště (průchod černou barvou a obtížnější varianty vymysli za DÚ).
6.12, 13.12: zimní příběh - skupinová práce
29.11. Scratch: zimní příběh - skupinová práce
22.11. Scratch: zimní příběh - skupinová práce
8.11. Scratch: dokončení Halloweenu - reakce tlačítek. Zadání
Brouk - program
ZDE. DÚ: přidej dle zadání blesky.
1.11. Scratch: Halloween - import scény, postav a jejich kostýmů, příprava tlačítek. Program
zde.
25. 10. Programátorská noc - Scratch: Bludiště. Zadání
zde, program
zde.
18.10. Scratch - Kocour a netopýr. Zadání
zde, program
zde.
11.10. Scratch - pracujeme podle návodu. Hra
Ping-pong. Program
ZDE.
4.10.
Scratch.mit.edu: registrace, přihlášení, prohlídka prostředí, prohlídka příkazů.
Program Okolo: dopředu 280, otočka 90, dopředu 260, otočka 90 - to celé 2x.
Program Animuj jméno: práce podle návodu - pozadí, změna barvy písmene, rotace písmene, změna velikosti písmene. Program
ZDE.